1. Home
  2. Obsługa zamówień
  3. Czy mogę anulować zamówienie i czy wiążą się z tym jakieś dodatkowe koszty?

Czy mogę anulować zamówienie i czy wiążą się z tym jakieś dodatkowe koszty?

Nieopłacone zamówienie można anulować. W tym celu prosimy o kontakt z BOK (info@naklejkon.pl)

Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ bardzo często zdarza się, że poprawnie złożonego i opłaconego zamówienia nie da się już anulować, ponieważ trafiło ono na produkcję i rozpoczęliśmy jego relizację (nasz system jest mocno zautomatyzowany i czasami zlecenia trafiają do druku zaraz po zaksięgowaniu płatności).

Opłacone zamówienie można anulować tylko wtedy, jeśli po kontakcie z BOK (info@naklejkon.pl) okaże się, że zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do druku. W takim wypadku dokonujemy całkowitego zwrotu pieniędzy za niezrealizowane i anulowane zlecenie.

Czy artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły